Soome keel klienditeenindajatele |
![]() |
![]() |
Juhendaja: Liia Hokkanen, MA Maht: 60 ak/t Kursuse eesmärk: parandada klienditeenindajate oskust suhelda kliendiga tema emakeeles
Kursuse tulemus: Õppija erialane soomekeelne sõnavara on laienenud, õppija soome keele mõistmine, hääldus ja lausete moodustamise oskus on paranenud; õppija tunneb Soome kalendritähtpäevi, maa kultuuri ning kombeid. Kursuse sisu: Olulisemad klienditeeninduse ja müügitöö alased teemad (klient saabub, küsib nõu, palub abi, kaebab millegi üle, tasub arve, palub teejuhatamist ja lahkub), väljendid ja dialoogid. Rahvakultuur ja kalendritähtpäevad Soomes
Kasutatakse järel-kuulatavaid audioklippe, sest - teeninduse olulisim oskus on klienti kuulata ja mõista; ja - 'Kuula ja korda' meetod aitab õppijal talle sobivad tempos fraase ja väljendeid kuulates lihvida nii hääldust kui kinnistada sõnavara. Kursuse õppematerjal sisaldab ka sõnastikku läbitud teemade kohta. |