Kuidas? Print

GENERUMI 5 PÕHIMÕTET

1 Kliendikesksus

  • on individuaalne lähenemine ja teenindus;
  • täiendkoolitust vajav täiskasvanu õpe lähtub alati kliendi või klientfirma koolitusvajadusest ja eripärast;
  • õppeprogrammid koostame, muudame ja kohaldame vastavalt õppekavale, koolituse mahule, õppijate tegevusalale, keeleoskuse lähteastmele ja õpiväljunditele;
  • kliendisõbralik teenindus on enesestmõistetav.

2 Kompetentsus

  • on põhinõue, mis puudutab nii õpetajaskonda, koolitajaid ja testijaid kui tõlke ja giide; 
  • õpetajad ja lektorid on kõrgema haridusega  spetsialistid, kes pidevalt täiendavad oma erialaseid teadmisi;
  • korraldame firmasiseseid täiendkoolitusi ja seminare;
  • osaleme erialastel täienduskoolitustel.

3 Kaasaegsus

  • on printsiip, mis tähendab, et õpetame kaasaegse metoodikaga ja oleme kursis tänapäeva inimese õpivajadustega;
  • õppe- ja testmaterjali valikul toetume õpetajate uute õpikutega ja uute meetoditega töötamise kogemustele; 
  • kasutatame e-õppe vahendeid ja võimalusi;
  • oleme kursis ühiskonna vajadustega, uute kvalifikatsiooni- või atesteerimisnõuetega.

4 Kommunikatiivsus

  • on nii võõrkeeleõppe eesmärk kui peamine õpetamismeetod, st. põhirõhk on suhtlemisel;
  • sõnavara õpetame temaatiliselt;
  • grammatikat kinnistame suhtlusega;
  • auditoorsetes tundides analüüsime keelestruktuure, vestleme ja kuulame;
  • lugemine, kirjutamine ja sõnavara õppimine on peamiselt kodune töö.

5 Kättesaadavus

  • on põhimõte, mida järgime õppemaksu kalkuleerimisel,
  • õppemaksu soodustuste ja järelmaksu võimaldamisel ja
  • õppemaksust vabastamisel.
Non scholae, sed vitae discimus!
Õpime mitte kooli, vaid elu jaoks!